spännis

image188

Där låg jag och stekte min arma kropp idag! Jag fick faktiskt lite markantare streck idag. Tack för det:) Och så längtar man extremt till bulgarien (förutom alla taffsande poliser) för då bör man ju bli rätt brun. Om vädret är som vi tänkt oss, och det ska det ju bli självklart!

Jag har en rätt skön arbetsvecka framför mig. Jobbar tis-sön med fantastisk korta tider! ..... tycker jag. Hör här;
tis, 13-20
ons, 14-19
tors, 15-20
fre, 10-18,30
lör, 11,30-18
sön, 9,15-17
Mm, nu tänker ni kanske att "men du får ju mindre pengar om du jobbar så lite". Men det är trots allt 37timmar ändå, plus bra ob på det. Ja jag är lyycklig, ja jag är lyyycklig!

En fruktsallad väntar på att bli gjord, jag väntar på att komma i form. Kanske en beck, eller tvspel!
Hej på en sväng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback