"take it in your mouth"

Sitter och ska snart bläddra igenom en katalog igen, för att gallra bland det jag vill ha. Mamma är ju inte riktigt gjord av pengar har jag börjat lära mig. Själv fick jag pengar idag, inte så mycket dock.. Men har redan köpt ett nytt bäddset från min affär, haha. Men man vill ju inte skämmas när man tar hem karlar och sånt. Nämen, man har öppnat nya dörrar nu när man jobbar på en hemma-inrednings-affär!

Ska börja skriva ner en lista på allt jag köper också. Så jag vet var mina stålar försvinner. Nej vad irriterad jag blir nu. Har ringt hampus 3 gånger, inget svar. Och elin 2 gånger, inget svar. Vilka mörtar alltså.. Vi som ska se simpson i helgen. Och elin som måste ge min mamma pengar.

Hahhhaa.... ikväll är det en dokumentär(?) på tvn som heter "jag tänder på amputerade!". Det ska vi inte se:D

Today I didn't think of you
Today was alright
I had a lot of things to do


Howdy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback