taktoan

nu är scrubs slut för idag. Jag tokgillar det pogrammet. Fast inte på samma sätt som t ex OC. Det är på samma nivå som dh och greys kanske... Fast det borde ju tillhöra samma kategori som simpson och family guy. Fast allt det som jag nämnt nu är ju tipptopp! (fast oc ligger ju på toppets topp). Jag saknar säsong fyra. Måste ha det snaaart.....

På torsdag ska resan betalas. Jag är redan orolig hur det ska gå för mig, för det första att flyga vilket är jätteläskigt. Men det läskigaste är väl att klara sig utan mamma och pappa i 2 veckor. Jag som är en sån morsgris.. Plus att jag har ju inte varit 18 länge och är inte van med sådant stort ansvar. Måste hålla koll på pass,pengar,flyg- och tågbiljetter........ aaaahh. Nån får agera mamma, viktoria kanske ställer upp? Sen varnade malins mamma oss för att supa ihjäl oss och för att klä av oss. Vi ska väl försöka att låta bli det där.

Jag upptäckte att jag hade lite mer pengar än jag trodde igår. Plus att min mamma och min syster är skyldig mig! Det är en sån härlig känsla att veta att man kommer att överleva en månad till. PLUS att det bara är 8 dagar kvar till löning! Yippie ki yay

Ska börja 11 imorrrron. Så jag ska krypa ner framför tvn nu (fast det gör jag ju redan *BliNk*)
nattelinatti
jag saknar min lilla lammunge, alexandra sandgreños. Så till dig vill jag skicka en vibb!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Sandgren

me eat you,
jag hade 6 missade samtal på hemtelefonen inatt, av något nr som slutade på 107. jävla tunadal! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback