trivsel

image183
i wish i was a frog


Jag har märkt att jag trivs i mitt rum. Det har börjat blivit så mysigt, i alla fall när det är lite små mörkt så man kan ha ljus tända. Mmmhh! Synd bara att mina döda födelsedagsblommor förstör allt..... Det saknas också att det ska vara dammat och sugat så är allting perfekt. Sen skulle jag behöva en liten kamrat i sängen, och en film på tvn.. Och lite skivad frukt och ett stort glas vatten. Vilken dröööm!
En låt för dagen: Timo Räisänen - Sweet Marie

Were we still kissing when you knew that we were through?
Were we still holding hands when you began to see us from another point of
view?
You should win an Oscar for how active you performed the show
It's hard and complicated but I never learned your code
Your fucking code

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback