ursäkta röran, jag fyller år!

Äntligen var dagen slagen! 070707 som betyder therese andersson= 18år! Känns.... bra.

Igår fick jag gå på skattjakt och bli kidnappad av mina "vänner", haha nerå..... Blev bjussad på middag och fick toppen presenter. Vilka underbara vänner man har alltså:D Synd att vädret svek igår, man kände sig oerhört sexig där i regnet.
Carro,natha och hesslan åkte hem vid 12 eller något. Jag fann då en vän, viktoria, som jag yrade runt med lite.
Jag och viktoria, åkte hem strax innan 1 när malin och emma stannade kvar.Vi skyllde på åldern, vi som är 18 nu alltså....

Om OOPS 40 min kommer några vänner hit för att bli tjock på tårta. Sen vid 4 ungefär ska malin och johanna komma hit och hjälpa mig lite på traven. Resten av kvällen är ett mysterium.... Jag känner mig lite utsatt när allting händer i smyg. Men visst älskar jag att vara i centrum!

Pappa säger att vädret ska bli bättre senare idag. Jag ska ta och be till Gud att det blir det också. Vill inte vara lika våt idag som igår. Heheheh

Tack för all uppvaktning, såhär i för- och efterhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback