2 subwaymackor senare..

Hej hej hallååå

Ni kanske läste mitt inlägg där jag skrev hur hemskt torterad jag kände mig av mina vänner. En knappa halvtimme efter det, nappade en kompis faktiskt! Malin heter hon, vilken toppen kompis alltså. Jag for dit, vi segade lite, sen så gick vi ner till Viktoria och bara myste på in på sena natten.
Idag så hoppade jag upp på cykeln och cyklade till Viktoria igen för att umgås med dom. Jag hade tur och cyklade när det bara hunnit börja dugga ute, hehhee...
Vi satt och kollade på tv, tills vi kom på att vi var hungriga. Då kom jag på "subway firar ju två år och idag får man 2 för 1". Sagt och gjort, vi fick skjuts ner och fick köpa oss våra mackor:))) Åkte sedan tillbaka och satt framför tvn och  smaskade i oss!

Tack för deeet.. Nu är det bara imorgon kvar på den första lov-veckan. Bara 10 kvar, och 74 dagar.


Kommentarer
Postat av: zuesänne

Men din tårta! Du kan ju inte räkna ner hur långt kvar det är till skolan börja! Ta var dag som den kommer mongo! ;)

2007-06-15 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback