24 dagar kvaaaar

Jag minns när det var 9 månader kvar.. Usch vad längesen!

Igår kväll jag kvällen åt ett paket hallon och tidningar. Försökte lös korsorden, men jag var total värdelös faktiskt. Jag tar på mig det.. Heehhe. Men hallonen var ju god åtminstone. Men idag måste jag bara köpa godis. Jag var så sugen igår så jag blev helt tagen!

Blev ingen picknick idag heller, för kristina var tydligen spårlöst försvunnen.. Men imorgon då kanske. Fast jag tycker det verkar som att vädret börjar försvinna? Så får det ju inte vara, bara när jag jobbar, inte annars!  Men eftersom det nu är dåligt väder, borde jag ta mig i kragen och åka ner till körskolan och göra lite teori.. Ska ändå ner till stan med min mama och fixa ett leg och (HÖR Å HÄPNA VÄNNER) ett bankomatkort så jag kan ta ut överallt och ingenstans:D Så nu kommer vi få sämre motion när vi slipper springa till swedbank varje gång!

Jag ska väl ta och.. sätta upp håret nu. Haaa, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna

I morrn ska kristina va med meeeeeeeeeej! hehehe, iaf ett tag

Postat av: Anonym

Det var på tiden göllet! äntligen slipper jag swedbank :P

2007-06-13 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback