aloha soliga stranden!

Uppe med tuppen imorse, eller åtminstone mamma! Haha, skulle vara 8,45 på körskolan. Jag körde med en tjej den här gången som frågade samma saker två gånger. Men det gjorde inget, hon var ju snäll så:D Och jag körde mycket bra, tyckte både hon och jag såklart! Nästa gång är om cirkus en vecka tror jag, jag är laddad.
Nåväl.. Efter det, kl10, så mötte jag upp kjeller på stan. Vi tog bussen direkt ut till birsta för att prata med resesäljarna om våra planer. Vi fick även några andra tips, och tillsist så sa hon:
"Det finns bara 3 rum kvar, ska jag inte boka 2 av dom till er då?"
"Ehum, visst det kan du väl kanske göra.."
"Jag kan åtminstone preliminärboka så kan ni prata med era kompisar"
Så det gjorde vi! Två veckor i bulgarien med tjejerna är inte långt borta, huuuur kul som helst. Det enda som är mindre bra med det är, 1. Missar alexandras födelsedag och 2. Vi ska flyga 11 september....... aah....

Fortsättning. Malin och jag tog sen bussen hem till henne, åt lite och så. Sen åkte vi in till stan. Gick runt och runt tills emma kom kl halv5. Då gick vi bestämt och köpte viktorias presenter. Hon fyller ju faktiskt hela 18 år på fredag, GOMMAN DÅ:D

Jag är besviken... PÅ MIN LÖN.... PÅ SKATTEAVDRAGET......
Vi ses på solsemestern
Inte i glada vilda västern!


image160

läckerbitar där på kanten!!;)  ryssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback