beach 07

du är invigd!
Så sant som det är sagt, jag har varit på stranden för första gången det här året. Och jag har badat i havet för första gången det här året också! Gillar lägeeet. Valde en strand på ön som är okänd, så man kunde fläka ut sin otränade bleka kropp=D Jag åkte med min syster och hennes kompisar.. Tänkte att om man är på stranden har man ju inte chansen att "råka" springa in och ut hela tiden och förstöra schteket!

Igår filosoferade jag med elin, vi kom nog inte fram till något. Men vi har våra teorier. Heheh.. Vi gick en vandring runt crusingen också som hon ville. Som ni vet så är jag en alldeles förträffligt bra kompis! Alltid härligt också att snacka med någon på samma nivå så att säga.
"Problemet är inte att livet är för kort, utan att man är död så jävla länge".

Assåe, aaa... Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ska slå in min syrras prerre! Hon fyller för tusingen 20 år imorgon, och jag hoppas ni alla vet vilken chans det betyder för lilla miiig!!:D Mohih!

Okeej, men hör av er om det händer något spännande eller om ni bara vill se min nuna:)
Tjaarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback