cheating lovers

Min mamma har en bra förmåga att kunna gå mig rejält på nerverna ibland. Idag var en sån dag! Men som tur var har jag fått spendera nästan hela dagen med malin och viktoria. Vi tog bl a en prommis ner till stan och tog en liten fika och gick igenom lite skvaller. Sen pallrade vi oss hem, och kollade på film  tills nu ingefär.

Imorgon, ska jag ta ett snack med systern min.. Puh, men det ska nog fixa sig. Måste också köra lite med pappa, lite parkering, hehehe.. Det var ju på onsdag jag hade körning, inte idag som jag råkade nämna nångång. Jag tror jag kommer vara nervös, det kommer nog gå sämre än sist. Tur det är en tjej, hon förstår nog min situation!

Jerry Springer, vilken grej.. Just nu är det en man som sitter i en blöja som blir upphetsad när han vet att kvinnor gillar att se honom i blöja? Liksom, det är ju säkert jättevanligt! Diaper Bob kallar han sig..


image158

Little miss not sunshine!

Kommentarer
Postat av: carran

den filmen är väl bra söt :D

2007-06-19 @ 17:23:53
Postat av: Sara

häärlig bild:)
Visst serLindsay otroligt fräsch ut pa första bilden!!
Gillar den skarpt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback