det ska va

sol när man vill sola. Meeen,zinde nej..

Idag har jag faktiskt städat lite, duktig som jag är! Det behövs ju nästan alltid faktiskt.. Jag drömde när jag sov att jag sov till halv3, det hade varit skönt. Isf hade jga varit vaken i 20min nu:D dock hade jag nog varit jäätteslö hela dagen. Man ska ju som sagt ta vara på varenda möjliga tid.
Så ikväll ska jag nog kanske vara med carro, och jag vet inte om jag uppfattade rätt men kanske victoria också. Ojoj, måste ju fixa jeansshortsen också.. Det är mycket man ska hinna med här i världen. imorgon ska jag vara med alexandris också:) Det var ju faktiskt rätt längesen nu. Mm, idag ska jag hinna med att övningsköra också, har körlektion på måndag, då vill man ju vara extra förberedd ju.
Åh, 1 vecka till midsummer, 1 vecka och 3 dagar till lööön, hurra! Då vill jag gå på bio.. så ni vet....

Nemen, nu ska jag ta en titt på de där jeansen. 
"Haribo det smakar bäst, det gör livet till en fest"
Off I go, kissing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback