efter en skön dusch

Mm, då hamnade jag här! Sitter och lyssnar på lasse lindhan. Jag väntar också på att min mamma ska komma hem från affären så jag kan färga hennes hår någongååång...

Har varit en tripp på stan idag med hampus och den alltid lika glada susanna!:D Det enda som var dåligt med att susanna var med var nog att jag inte kunde köpa en present till henne. Så jag ska på stan imorgon också, med alexandra och elsa tror jag.

JAG BLIR LITE TOKIG! Fixade ett  leg på banken för två veckor sen (precis idag), och jag har inte fått det än. Så då gick jag in på banken och frågade vart det höll hus någonstans. Då sa han "det brukar ta fyra veckor, så du får vänta ett par veckor till då!". Jag tappade alla mina tre hakor samtidigt. OBSERVERA att jag fyller 18 om snart 1 vecka- jag måste ha det! Så idag sa jag till mamma "vi fixar passet imorgon, det tar en vecka".
Förhoppningsvis ordnar det sig..
 

Nu när jag äntligen sitter vid min stationära dator, då är det ingen som vill ha bilderna som är inne! Men jag tänkte faktiskt lägga upp några här då:D

       
                 missa inte den snygga stången dom hade gjort

Haha lite smått och gott från min kamera iaf!




Smink:
[x] använder mascara
[ ] använder kajal
[ ] använder brunkräm
[x] använder foundation
[ ] använder läppstift
[ ] använder läppglans
[ ] använder dipliner
[/] plattar håret varje dag
[/] använder parfym


Humör:
[ ] blir sur för ingenting
[x] har starka känslor
[x] skrattar åt ingenting
[ ] brukar gråta minst en gång i veckan

Humor:
[ ] har sär humor
[x] skrattar när någon ramlar -om det ser roligt ut
[x] brukar skratta så tårarna rinner


Skolan:
[ ] är nöjd med din nuvarande klass
[ ] har blivit mobbad
[/] brukar för det mesta ha kul i klassrummet
[ ] suddkrig på lektionerna
[x] lärare har börjat gråta någon gång på grund av stökighet i klassrummet -när johanna var teater"lärare"

Umgänge:
[/] har kompisar som betyder mer än livet
[x] har kompisar som sviker
[x] har kompisar som är lika i sättet som du själv
[x] har killkompisar
[x] har tjejkompisar

Hälsa:
[ ] har brytit ett ben
[ ] har brytit en arm
[ ] har brytit nacken
[ ] har brytit lilltån -bara en spricka
[ ] har blivit nerslagen

Internet:
[x] har msn
[x] har lunarstorm
[x] har bilddagboken
[ ] har kamrat
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort

Är du nöjd med livet:
[x] ja
[ ] nej
[ ] ibland
[ ] brukar gråta för att jag är olycklig

Jag..
[/] är en negativ jävel
[ ] är mest sugen på glass på kvällen -lika mycket hela dagen lång!
[ ] hatar mjölk
[ ] vill döda jultomten med en gaffeltruck
[x] har glömt toalettdörren öppen vilket lett till en pinsam upplevelse
 [/] har haft tungan i någons öra -teoretisk sett haft tungan i mitt eget öra
[ ] har slagit till någon så att personen tappade andan
[x] tagit någon på röven
[ ] varit otrogen 
[ ] slängt porslin i väggen
[x] har cuttat mig i fingret på ett papper
[x] har klappat ett får och sagt bää
[/] har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
[ ] vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
[x] ser på family guy
[x] har gått/ska gå på bal
[ ] tycker att alla som inte kan slåss är veklingar 
[ ] verkligen hatar att gå till tandläkaren
[x] gör ett ljud varje gång någon rör i min näsa -brukar säga att dom ska sluta upp
[x] tycker att Jesus verkar varit en trevlig prick
[x] har dansat inför folk på en scen
[x] gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] älskar någons leende



TJING!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

snälla ta bort eller gör så att man inte kan förstora bilden som jag är med på! ser HEMSK ut :P

2007-06-28 @ 16:07:13
Postat av: Liza

Vilka härliga bilder! :D ser så somrigt ut! svar - Det heter väl lite vad man är uppväxt till att de ska heta. För mig heter de Chokladbollar, har alltid gjort och kommer alltid att göra :). Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback