Ehh, nej?

Aallåå!

Igår gick jag i skolan en timme, efter det satt jag ute hela dagen fram till kl 3 på skolan, för då gick ju studenterna ut. Och vilken dålig bränna jag fick på ryggen, den är hemsk och svider. Men det kommer fixa sig innan fredag, det ska jag se till i alla fall.
Idag har jag spenderat dagen med Johanna och Elin. Det har varit toppen:D Hampus också en sväng faktiskt.

Imorgon, då ni, då kommer linda ända från härna för att göra mig sällskap när jag ska studera studenterna. Mahaha.. Det kommer bli kul, kul tjej;) Fast först så ska jag titta på skvaderns brännbollstunering med elin. Tyvärr så sviker jag laget och inte ställer upp, men jag ska ju som sagt på student, då vill man väl inte komma utspökad som en pudelrockare?! Jag vet att ni håller med!
På kvällskvisten sen så blir det nog lite rajtan-tajtan. Det var gööör längesen nu gubbar! Fast, jag kanske ska ta det lite lugnt ändå. Min smäckra kropp kanske inte klarar för mycket press såhär efter ett långt uppehåll:D

Klänningen är nästintill fääärdig! Och jag tycker den blir skaplig, får bara hoppas alla andra också tycker det. Ja jag är ju en sån som tänker på att andra ska behöva se mig, och att dom måste ju känna välbehag i min ståtliga närvaro =)

Oj, nu blev det micket på en gång. På fredag är det skolavslutning. Igår jobbade jag några timmar =pengar. Frisören har varit i farten. Jag måste hoppa in i duschen. 25e får jag lön, och den är rätt så fet. Lyllos mig, moaha!

OCH måste bara säga det, att när jag sitter på bärbara får jag ursäkta att jag skriver som om jag hällt i mig lite.. För så är det ju inte....... Ville bara säga det!!

HEJPA alla baarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback