fågeln roger sitter på hjärnan

Söndag är det idag.... jag fruktar vad som kommer att hända idag, eller rättare sagt vad som inte kommer att hända!  Men än är det ju inte försent för att lösa det problemet så att säga:D

Inatt hade jag en nattgäst. Mm-Mm-Mmmm. Haha, det var då bara alexandra, men absolut bättre än ingenting såklart. Innan det gick vi en prommis inne i stan, köpte godis för att väga upp promenaden, sen åkte vi bussen hem till min lya. Åt godis, kollade på film och hade det liksom sådär roligt och mysigt.

Jamen juste, måste ju bara berätta nu att jag få t mitt kära maestro-bankkort nu! Nu ni giiirls, är det bara att vänta på lönen som kommer om......8 dagar!!

Måste ju samla ihop tjejerna snart också, ta tiden att verkligen titta och boka en resa om vi ska komma iväg någon gång. Det kommer bli heeelt toppen!

Kommentarer
Postat av: johona

varför satsade du inte på Visa på en gång? mycket bättre ska jag säga dig! Då kan du ta ut pengar vart än i världen du äääääääääääär

2007-06-17 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback