jag hatar

söndagar! Första söndagen på sommarlovet har känts precis som en vanlig tråkig söndag..... Alla verkar vara för upptagen för att kunna ses. Liksom hallåå?!
Well, får väl ta nya tag nästa söndag kanske..
Fick en stor diss av alexandra också, tack för den! Slängde iväg ett sött mess, men inget svar. Suck! Så jag sitter här i min datastol ja.


Det känns lika bra varje gång, som om det ska vända
Jag ryser som om en kall vind dragit förbi
Men det kommer aldrig längre
Vilket det kanske inte borde, men jag vill
Ge mig det om och om igen, jag tar på mig alla konsekvenser

image131

Vilken fin glöd jag har!  Meen, adios och godnattos=)))

Kommentarer
Postat av: Robin

Göra något nästa söndag? Jag har nämligen samma problem. Plus att jag är hungrig nu.

2007-06-10 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback