Juni å skär!

I'm T-pain, you know me!

Hallelå in this house

Jag har nu fått sommarens schema. Hello money goodbye brännan! 26 långa arbetsdagar, men som iaf jag vet så måste jag steka ordentligt för att bli sådär snyggigt brun och fräsch. Fast eftersom jag får pengar och ska åka utomlands istället, så tar jag igen mig då!:D

För att jag inte ska göra ingenting imorgon, så ska jag skriva en planering här så alla ni ser och kan se så jag följer den...
Imorgon ska jag;
- "Lappa" ihop klänningen
- Gå prommis med hunden
- Städa
- Fira victoria =))

Åtminstone liksom!
Jag är ju lämnad ensam hela dagen, hoppas kvällen också! Och jag hoppas på party också, men det gör väl vi alla? :)

Buy me a drink- thats what im talkin 'bout
Nu ska jag surra med min mama

CIAOOO BESO!


Kommentarer
Postat av: Jonna

eeh, om DU har ff så kommer ferren till dig! Det vet du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback