krattis krattis vikktoriia och glad midsommar!

Åh midsommar, vilken stämning. Tack vare det varma och soliga vädret som världen kunde bidra med på denna högtid! Nee.... ingen sol, ingen värme, men som ni vet så är jag oftast glad ändå! Förutom stressen jag känner, att jag iaf kommer få uppleva lite senare idag.

Jag ska först nu på dagen cykla till viktoria och få lite (förhoppningsvis) smarrig tårta! Sedan cyklar jag hem igen, hinner nog säga åtminstone hejdå till våra lunchgäster. Måste hoppa in i duschen, sen ska jag ner till den sk äppelparken och dansa runt stången med mina kusiner. Det var bra längesen jag gjorde dessa hippa danser som små grodorna och vi äro musikanter! Sen rusa hem igen, och sen är det bara att försöka få till midsommarlooken, vilket kommer ta en hel del tiiid... jag försöker peppa mig själv nu, och jag tror att det kommer lyckas! Okeej, efter det ska jag till mina kusiner två gator ner och äta. Det var längesen jag tillbringade en högtid med lite släkt, förutom julafton då, hehe.. Och sen ska jag hem igen, och sedan bär det iväg på galejet:D

Jag tycker min dag låter planerad och bra. Så det är nu upp till bevis!
Alla får väl ha det så kul ikväll då, guten tag!

En midsommarpresse:

Är du..

Förstående: jag kan vara trög, men visst!

Osäker: på hur brun jag kommer hinna bli i sommar
Intressant: nej det är jag väl ändå inte

Hungrig: just nu, JAA!

Barnslig: dom säger det, men jag har ju ½ månad kvar på mig att växa upp

Liten: beror på från vilken vinkel

Lätt: på foten? Neehej

Skoltrött: yeah, men nu är det över för ett tag

Rolig: MMRÅ!

Pratglad: jag kan vara rätt bra på att surra

Frågvis: va?

Organiserad: kan om jag vill, så att säga

Hälsosam: eeh... öö.. vad ser det ut som?!

Blyg: det händer ju de å

Attraktiv: ja det tycker du att jag är!

Uttråkad lätt: nja:P

Ansvarsfull: någon måste ju vara den vuxne

Vegitarian: nej

Besatt: jaa säkert av något

Arg: inte dirr!

Ledsen: inte det heller!

Glad: det är jag nästan hela tiden, när jag inte är något annat då:)

Filosofisk:  drives me insane, ibland

Svår: att få pli på, kanske de kanske

Positiv: inte allt för ofta

Lätt att förföra: beror på charm, och desperation! hahah

Bra på att ge komplimanger: nej de e ja inte

Bra på att få komplimanger: nej inte det heller!

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback