och så har

man varit på bio idag! Tog den tidiga för att en person i gänget skulle upp och jobba imorgon. Men vad gör man inte säg.. Det blev Oceans thirteen, den var susen tyckte jag. Bättre än twelve men inte än eleven.
Det jag gör nu är att planera morgondagen plus kollar på Tori & dean, vilket är ett dåligt program:P Men väldigt goda muffins ser dom ut att göra iaf. Det är nått jag måste göra till min lilla familj snart igen!


image164
SNÄLLA BARA GE MEREN


Hm, få se nu... Vad vare jag inte gjorde på min lista idag? Juste, jag har inte bytt operatör och inte funderat på kjolen. Det skjuter vi upp.

Imorgon har jag hittills smidit dessa planer:
♦ Färga mammas hår
♦ Måla om naglarna
♦ Korta av jeansshortsen
♦ Gå på stan med hampus
♦ Ska titta över kjolen som jag inte gjrode idag, och ett linne

Japp, så ungefär:D
GOdantt, jag vill tacka dagens sällskap för den alltid trevliga vardagen och maten! Nu funderar jag på att damma av mitt tv-spel och kanske spela mario, HEHEHehe... Fast ska kanske vänta på syrran, så man får sällis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback