pengarna flyger iväg till alla kalas alltsåå

21 Juni - Susanna Eriksson 18 år
22 Juni - Viktoria Jansson 18 år
GRATTIS JÄNTORNA MINA
Tänk... att på lördag är det bara 2 veckor kvar för mig. Unbeliveable, vilken frihet!:D

Vilken slöis jag har varit idag, eller åtminstone jättetrött.. När jag kommit hem från stan kollade jag på tv och somnade i en liten powernap tills mamma väckte mig vid 7 tiden för att jag skulle äta:D Jag vinglade som om jag tagit midommarsnapsen, men det sparar jag tills imorgon istället. Vinglandet alltså, hehhe mm!


SKULLE DU HELLRE?

1. Pierca näsan eller tungan?
Jag har gjort mitt

2.Vara seriös eller rolig?
Rolig, vissa tror inte jag kan vara seriös (sebbe?)

3. Dricka röd eller grön mjölk?
Grön helst utan klumpar!

4. Brinna upp eller drunkna?
I'm burning h-o-t

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
Mina goa päron

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon?
Nej jag hatar alla som dwayne i little miss sunshine


2. Sol eller måne?
Sol

3 Vinter eller höst?
Höst

4. Vänster eller höger?
Righty!


5.Soligt eller regn?
Ska jag vara helt ärlig.... soligt

6. Vaniljglass eller chokladglass?
Choklad så man blir tjock å glad

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu?
20,02 (samma tid baklänges också)

2. Fullständigt namn?
Therese!

3. Vart vill du bo?
I ett tält på johannas tomt


4. Hur många barn vill du ha?
2 styck

5. Vill du gifta dig?
Mm, vill åtminstone fixa till mig sådär ruskigt mycket


6. Rullar du spaghettin eller skär du den?
Det beror på humör

7. Har du ätit sushi?
Nej

8. Favoritglass?
Piggelin


9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
Ett par onyttiga frosties

10. Humör?
Förväntansfull och väldigt besviken

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon?
Nej du glade


2. Sjungit?
Mer än mycket, förlåt neighbours

3. Blivit kramad?
Tacka vet jag småbarn

4. Känt dig fånig?
Inte bara de senaste tjugofyra timmarna

5. Saknat någon?
Jag tror faktiskt det, dumt dumt nog!

6. Dansat galet?
Mamma tyckte inte det var så hippt iaf..

7. Klippt håret?
Nej, nu får det inte bli kortare

8. Gråtit?
Jag såg på lite oc, då föll en liten tår kanske


9 Ljugit?
Nej sånt gör jag väl aaaldrig

10. Blivit kysst?
Nej jag har inte kysst någon och inte blivit kysst heller


GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Jag och johanna cyklade utan hjälm

2. Har du en hund?
Jamen faktiskt, vilken tajming

3. Tycker du att du är attraktiv?
Ja guud ja, jag kan knappt gå utanför dörren

4. Sover du helst själv eller med någon?
Det är ju skönt att fläka ut sig rejält!

5. Tror du på spöken?
Ja, alla sorters utom Laban

6. Tycker du att du är kreativ?
Nej inte ett dugg:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback