tack för pengarna

kära banken, jag är tacksam för att jag nu kan handla med mitt kort plus att jag har pengar på det.

Var på stan idag och det bästa var nog.... baugetten! Sen åkte jag och jobbade i fyra sega timmar.. Men,pengar pengar! Åkte hem, sen kom malin och viktoria och såg en fim med mig som jag redan sett. Men det var mysigt att ligga mellan deras kroppar och gosa. MmmMm!
Igår.. var jag också med dom. Då var vi feta och åt glass, chips och popcorn. För att inte glömma napparna:) Såg också underbara älskade. Den var bra! På dagen igår också var jag och badade ute i timrå med malin och elin. Jag blev nog inge brun, bara elin och malin mina niggers. Men jag älskar er för den hud ni har!

Imorgon, så kanske jag hör av mig till kjeller igen. Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan dom tjejerna på i stort sätt 1 år!? Men tacka vet jag dessa tider.

Amen!

Kommentarer
Postat av: Kjeller

Vad glad jag blir therese :) jag väntar på att du ska höra av dig varje dag ;)

2007-06-26 @ 11:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback