to be with you

Helt omöjligt än så länge!
Idag har jag påbörjat fixningen till midsommar. Och så skulle jag prova om mitt gamla bankomatkort funkade, men automaten åt opp det..... Så mamma får fixa fram pengarna istället, vilken bra deal!

Inte långt kvar tills jag har mitt teoriprov nu.. Men för att inte känna någon press från andra så tänker jag hålla datumet för mig själv tills...... jag har klarat det:D Men jag är ju så pass bra så det är heeelt lurre- i hope! Om inte annat får jag kompensera upp det med min utomordentliga körning:D

I gotta get my body moving, shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate
Who knew, that you'd be up here lookin' like you do
Do you know what you've started?
I just came here to party
But now we're rocking on the dancefloor, acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest and now we're face to face

image159

Heheh, throwing-kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser likadan ut på alla bilder, nån slags konstig min med munnen :P det är lite creepy

2007-06-19 @ 22:26:28
Postat av: Anonym

om du säger alla bilder är du ju ute och cyklar, rulla ner några gånger

2007-06-19 @ 22:38:43
Postat av: Anonym

Men det är ju toppen att du är så cool och står för vad du säger när du nu andra gången inte skriver vem du äär:)

2007-06-19 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback