vilken

värmebölja! Det har varit hur gött som helst den här helgen. Och då framför allt idag! Klev upp kl9, gjorde mig frukost sen satte jag mig på altanen och åt den, och för solning. Satt en timme, och redan då hade jag fått bränning. Wow tänkte jag, och stekte lite mer. Så det tar sig bra:D Spelade kubb med min pappa också, jag var totalt grym, men han vann dock alla fyra gånger ändå.. Men det var roligt åtminstone. Senare vid kl4, så skulle jag vara hos victoria som fyller år idag (graaatttiiis jänta!), så då tog jag cykeln dit faktiskt. Och hem också såklart. När jag kom hem, var mina kusiner här, dom hade gjort en tårta, för att min syster flyttade ju hem igår. Toppen!

Imorgon, är det skola tror jag i alla fall. Sen så måste jag verkligen sy klart klänningen, den kommer säkert bli ful och oduglig. Då är jag screwed kan jag lova!

kyssnebaahaha /Terror
psst, titta vad jag slänger med!

1. Tre namn jag lyssnar till:
therese, *busvissling* och... tarmen?! 
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Kan inte välja bland alla mina talanger
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att har svårt att glädjas åt andra (jag är en riktigt dålig människa)
4. Detta är jag rädd för:
Springa i trappor
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Pengar, kalorier, brun hy
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla andan, hålla mig för skratt och hålla truten
7. Detta tycker jag om att göra:
Mysa i solen, äta och surfa
8. Detta vill jag göra just nu
Ligga på stranden på t ex Hawaii
9. Bästa känslan:
När man är mätt och lycklig
10. Värsta känslan:
När man är fattig, hungrig och olycklig
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Vältränad sportfåne, med ett supergott sinne för (min) humor, ler
så jag smälter, har ett toppen-jobb med fet lön så vi kan spendera dom
på allt jag vill. Snygg, sexig och gilla mig såklart!
12. Är du kär just nu:
Nej de e ja inteee
13. Jag vill gifta mig:
Rikt!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, resa och föröka mig!
15. Min käraste ägodel:
Någon sån har jag ingen, om inte mamma räknas
16. Något jag vill ha i present:
För mycket. Men en audi skulle kittla dödsskönt i kistan!
17. Detta har jag på mig just nu:
Byxa,tröja och brillor!
18. Favoritkläder:
Alla söta små klänningar
19. Favoritdjur:
Vilken press!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Singer&songwriter
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Lasse Lindh - Sommarens sista smak
Lasse Lindh - Varje litet steg
Timbalan feat One Republic - Apologize
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Inså, idrott,engelska/gehörs- och musiklära!!!
23. Stjärntecken:
Kräfta
24. En bok jag gillar:
Berts bravader
25. En film jag gillar:
The holiday, TYP
26. TV-program jag gillar:
OC, grey's, dh
27. Favoritdoft:
Sommar-regn, hahah nerå
28. Detta äter jag gärna:
Sallad
29. Dricker helst:
Vatten
30. Favoritgodis:
Choklad slår aldrig fel
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Somewhere h-o-t!
32. Färg på mina ögon:
Gröneh
33. Min längd:
Den sitter där den ska
34. Jag tror på:
Gud och tandfen
35. Jag spelar:
Apa
36. Person jag beundrar:
Mig själv
37. Så här bor jag:
Stor villa ute i soliga skärgården 8)
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Min mamma har gröna fingrar så att säga
39. Det här tänder mig:
anime
40. Det här gör mig avtänd:
Kroppshår och tobak
41. Favoritfärg:
Inga mer favoriter.......
42. Favoritcitat:
forts. .....................
43. En hemlighet jag vet:
Vem har sagt att jag bär på något sånt
44. Bästa present jag fått:
En cykel i 7an
45. Senast köpta skiva:
Mando Diao - Ode to Ochrasy
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Att jag skelar
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min lilla rumpa till stump?
48. Udda förmåga/egenskap:
Nej, det är inte jag som är wonderwoman
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett trotsigt lejon
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Morfar Göran och min lärare Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback