yippee ki yay

Susanna, tack för kvällen. Du var värd allting i minsta detalj!

Jag är nu sjuk för andra dagen. Började i onsdagkväll föresten,med ont i halsen. Vaknade sedan upp igår med en ruskig förkylning. Den var inte bättre idag heller. När jag hade körlektion imorse hade jag feber. Kände hur svetten nästintill bara rann och jag kokade. Nu efter att ha suttit i ett rätt så kyligt hus hos sue är min hals knappast återställd. Jag har tagit en värktablett, smörjt in min ömmade nacke och har en rispåse runt den! Jag ska bli frisk till veckan.

Jag tycker faktiskt synd om mig nu... fast ännu värre kommer det bli om jag är sjuk om idag(lör) EN VECKA!!

Aj nu nös ja, det gjorde ont så nu ska jag sätta punkt här. Nattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback