baby baby!

Shit majbritt vad jag längtar till sommaren. Och längtar tillbaka till sommaren som var.. Det bästa med den sommaren var att victoria och jag blev vänner, igen! Efter mitt uppbrott med gympan så tappade vi kontakten. Men nu är vi bättre vänner än någonsin. Så det var en sommar med mycket caroline och victoria, vilket var toppen! Men tyvärr inte lika mycket mina gamla,kära vänner. Som dessvärre jobbade väldigt mycket, kanske var det därför.
Fastän sommaren som var var bra, så hoppas jag att den som kommer blir ännu bättre!=)

Och inte kan jag sluta tänka på stockholmsresan med victoria.. Hur mysigt och roligt var det inte då?! Det ska vi göra om, fast mer in på sommaren kanske;) Min kära vän alexandra vill dra med mig till göteborg också, och varför inte? Det enda som kan stoppa mig är plånboken! =P suck.. Hoppas på ett jobb, och en snäll mamma så ska allt gå vägen. Sol, ledighet och kalas kan ingen ta ifrån mig iaf!

image87

åh honey vad du är toppen-söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback