don't hate on me

LÖRDAG, men ingen varm lysande sol på himlen, än iaf. Jag sitter och försöker få tag på miss sleepyhead Elin. Ville ju ta en prommis såhär mitt på dagen! Få igång sig lite är ju alltid skönt.
Igår slutade jag strax efter 1. Var på stan runt2, råkade stöta ihop med elin så då gick vi några varv på stan. Sen åkte jag och handlade med min lilla mamma, då victoria ringde och ville ses, så jag åkte ner på stan igen. Vi gick också nått varv, sen slog vi oss ner på coffee house. På kvällen sen så var jag hos victoria, carro också. Bara en lugn, mysig kväll med massa snack. 3vlit!

xJag har fått påsklov nu,
xPå tisdag ska jag till hufvudstaden. Fun!
xMiddag hos mormor och morfar
xMåste äta frulle snart
xBorde städa på mitt rum
xSe över min vill-ha-lista
xGömma undan pengarna


giiiirls, nu äter vi glassen ur take-awaymuggar så ingen ser vad vi stoppar i oss!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback