gotta be green, gotta be mean

här vill ni säkert  läsa massa smaskiga detaljer. Men jag delar inte med mig till hela världen av den saken, fastjagharingajustnuhelleriochöförsig. =)
Mika - Life in a cartoon motion. Hur härligt äre inte så säg!


"you're something, not someone. And that's a bad thing"

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?

envis
När är du lycklig?
när jag kan få i mig mycket mat

Vad ville du bli när du var liten?
stylist/make-upartist

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
när jag red på en elefant, den var stark

Vem var ditt livs första stora kärlek?
min mamma

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
när mamma inte ville hämta en ren handduk åt mig

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
just nu skriker mitt huvud bara söndags och "en liten bit till"....

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
att mitt hår börjar kolappsa

Vilken är din värsta skräck?
att... bli okänd

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
hälften av alla mina skolavslutningsskor=)

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
tappat en 100lapp

Hur vill du helst transportera dig?
snabbt

Vad är det närmaste döden du kommit?
när knarkarna jagade mig och johanna, och deja vun med victoria.

Vilken är din största last?
mina bling-blings

När googlade du ditt namn senast, och varför?
några veckor sedan, skulle bevisa för mina vänner att det är övervägande fula människor som heter therese

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
magtröjan, kör på det än idag
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
mig själv, jag gillar att prata med mig själv helt enkelt

Vad smugglade du in i landet senast?
vad får er att tro att jag smugglar? är det den läskiga mustachen och de busikiga ögonbrynen?

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
en rak höger av malin i ögat

Vilket är det märkligaste sms du fått?
"Le att till iallafall dig fick det men dig till messet det skickade som idiot den ihjäl slå säkert du vill baklänges messet detta läst har du efter:)"

Har du nån gång blivit förföljd?
mina fans är alldeles för tokiga
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Harry Potter bok 2

Vad skäms du mest för hos dig själv?
min envishet

Vad irriterar människor sig på hos dig?
min envishet!


(jag lever på min envishet, fråga min mama)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback