hey brilla

blic optik, synundersökning, glasögon, jag.. (lite oc slentrian). Alexandra var med mig, nickade eller skakade på huvudet. Tur att optikern var en gammal bekant till mig, det kändes ju såå mycket trevligare att sitta där i heta stolen då. Det var ju lite rolig att när jag provade ett par glasögon med rätt styrka i, så såg jag ju faktiskt bättre. Annars ser man ju bara sämre när man kollar i någons brillor!
Det var ju dagens händelse. Och att skolan är igång igen, suck!

"You're a rich girl, and you've gone too far
Cause you know it don't matter anyway
You can rely on the old man's money
You can rely on the old man's money
It's a bitch girl, but it's gone too far
Cause you know it don't matter anyway
Say money, money won't get you too far, get you too far"

Nu ska jag sukta efter mina brillor i 1-2 veckor.
Pössenbah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback