i brist på annat

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej. (Men när jag var mindre ville jag för jag var säker på att jag skulle ha vunnit, jag menar jag är ju inte alls självgod)
Vilken årstid tycker du bäst om? summertime, when the weather is fine
Brukar du sjunga i duschen? det gör jag
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? det beror på vilket vm det är
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja självklart 8)
Vad är viktigast för dig? att jag får som jag vill
Laddar du hem musik och film från Internet? jag är ju dum om jag säger ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? bli hysteriskt glad
Vad är det bästa med julafton? mateenn
Tänker du mycket på ditt utseende? jag försöker. men brukar ge upp
Vad får dig att slappna av? massage
Tänker du ofta på sex? sex dagar i veckan
Är du skyldig någon pengar? mm, victoria 10 spänn.......
Är du mörkrädd? ja
Vilken färg är snyggast? kfdlfjsdjk
Tycker du matte är svårt? inte om jag förstår
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? neerå
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? första pris!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? halv12 typ
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamma och pappa
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? gärna för mig
Har du piercing? ya
Bråkar du och dina syskon ofta? förr. men nu har hon ju flytt huset så!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? jag själv? 
Läser du ofta böcker? nej. kokboken varann vecka
Vad föredrar du för sorts filmer? Nått att skratta åt, för det är jag så bra på
Vad slösar du mest pengar på? ingenting
Vill du gifta dig? japp, vill ju att johanna ska bli brudtärna!
Vill du ha barn? ja
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? grey's, oc typ
Vilka länder har du varit i? norge,spanien,grekland
Vilka husdjur har du haft innan? katter,fiskar,grodor(haha)
Solar du ofta? det ska bli det nu innan beach07
Är du bra på att laga mat? NEJ
Var badar du helst? i vattnet
Vad dricker du för alkohol? jag dricker ju inte alkohol
Vad använder du för droger? vem tjalla?
Vilka djur är du mest rädd för? killar
Vad tycker du om monarkin? den är väl hyffsad 8)
Vilka språk kan du? svenska(!), engelska, och spanska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Inte direkt (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ), mer än knäna som jag kommer få leva med.
Vilken kändis är hetast? Adam Brody, charmknutten själv
Gillar du att dansa? Javisst
Vad har du för klädstil? retro
Är du flygrädd? jag är alltid beredd på det värsta bara
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? a-aa
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? choklad
Tror du på ett liv efter döden? jaapp
Vilket kaffe sörplar du helst? caffelatte
Vilket mobilmärke föredrar du? sony ericsson
Vill du gå ner i vikt? nej gå upp
Vad har du för personlighet? humoristisch
Har du varit deprimerad? när jag hade sovmrogon utan att veta om det, gick jag i depp
Tycker du om sushi? never tasted
Tror du på livslång kärlek? rätt länge åtminstone
Vad äter du helst när du ser på film? fingrarna
Lever dina föräldrar tillsammans? mm, how sweet
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? pass
Har du tandläkarskräck? inte så värst
Har du någon gång haft självmordstankar? nevaah
Är du en morgon eller kvällsmänniska? både och!
Vilken hårfärg har du naturellt? blont
Biter du på naglarna? nej itne så ofta,hehe
Är du beroende av något? internet
Hur ofta motionerar du? schämmes tammefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback