i could be brown

Jag mår lite illa idag, vaaarrrffföööörrr?!
verkar inte kunna annat än att vara sjuk, men det är ju alltid en talang... Igår var jag iaf med alexandra, vi åt på stan, vi åt hos alex, sen åt vi igen hos alex. Mums, fast det blev lite för mycket där kände ja.
Får se om dagens planer blir som det är tänkt idag, hoppas det iaf.
11.11 - *önskar*
hoppas det slår in nu.... kyss,sålänge

Tommy skrattar på youtube, hur roligt som heeelst

Dagens låt:  holly dolly - dolly song
Dagens dusch: planerat in det vid 3 tiden på mitt hetsiga schema
Dagens frisyr: självfallet
Dagens smink: none yeeettt
Dagens händelse: jag kolla på ricki lake
Dagens planer: slinga håret, kolla synen
Dagens vill ha: ingenting +o(
Dagens saknad: sommaren
Dagens tråkigaste: jag mår illa
Dagens finaste: de omgjorda mammorna på ricki lake
Dagens måste: må bättre
Dagens dricka: inget, men bara därför ska jag hämta ett glas vatten
Dagens köp: köpte det jag behövde igår
Dagens mat: 1 skinkmacka, och ett äpple
Dagens kärlek: extra professional herbal mint
Dagens mående: mår illa som sagt, ska försöka rapa bort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback