i'll get used to this eventually

just nu är klockan är 29 efter tio
imorgon ska jag bege mig på bio
men ska först berätta om idag
det har varit en del drag
började med att jag såg på teater
det var några duktiga krabater
åkte buss ner till stan
sen hade jag slutat för dan
men jag tog ändå bussen upp till skolan
med alexandra sötiz-polarn
vi orkade såklart inte ta en promenad
men väl framme så sjöng klassen en medeltida-ballad
efter det kånkade jag ner till stan igen
träffade en annan gammal vän
nämligen självaste caroline
sen kom victoria och joinade vårat lilla team
mysig liten fika hade vi där
men sen utbrast jag "glasögonen är här"
jag hämtade ut dom så nu är dom i mitt hem
vem vet, jag kanske lägger ut en bild på dom sen
jag trivs än så länge inget vidare
men jag får väl vänja mig, vara en glidare
sen dansade jag hiphop
och idag var det verkligen non-stop
efter duschen dricker jag nu te och äter kex
ska nu försöka vänja mig vid mitt glasögon-komplex!



is this in the abc of growing up?

image84

Kommentarer
Postat av: Robin

Hihi, fin dikt =) men sedan när rimmar hem och sen?

2007-03-23 @ 20:00:25
Postat av: the company

sedan hiphop kom till världen!

2007-03-23 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback