längesen jag hade en:

Vad heter du: Ms. Therese Andersson
Var bor du: Sundsvall
Trivs du där: Det duger i krig (och fred)...
Brukar du läsa horoskop: Ja, och konstig nog står det alltid nått om cancer
Har du körkort: Moppekort har jag åtmistone

Favoritdjur: vet ej

Festar du mycket: Nje, bara vid behov. (Men fyller ju 18 om 110 dagar)
Sprit, cider, vin eller öl: cider, och shots, möhö!

Brukar du bli för full: Verkligen inte:)

Antal kuddar i sängen: 2 schtycken

Äger du ett busskort: Ja

Vad åt du till frukost: 1 macka, 1 glasmjölk

Har du haft sex idag: vänta,ska tänka efter 8)

Nästa mål i ditt liv: att inte bli förkyld, igen......

Hur svarar du i mobilen: "hallå", eller "HeeJ:)" 
Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: japp, som vanligt *sadface* =P
Din hobby: musik, kompisar, dammsuga
Vad är det för veckodag?: Måndag

Vad åt du senast: makaroner och korv

Vem fick du sms av senast: hilda

Vem ringde dig senast: min pappa

Godaste ölen du druckit: har inte druckit någon god öl
Vilka hårfärger har du haft: blont, brunt, svart(underhåret).. det var nog allt

Vad såg du senast på TV: sjunde himlen

Vad läser du för bok just nu: geografiboken

Längd: 162,5 cm!

Skostorlek: 37 .

Hårfärg: grön-lite blå

Är du kär i någon: Nepp

Vad gör du om ett år: Skriver ett blogginlägg om "om ca 3 månader kunde jag ha tagit studenten".

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland önskar jag att jag kunde bo hos alexandra.

Dricker du: Ja, det måste man

Vilken parfym använder du: slattar, men jag ska kirra en ny!

Vilka skor använder du: vårskor

Dagens klädsel: diesel-jeans, vit t-shirt med tryck, svarta strumpor


ALEEEX, JAG ÄR DIN ATT BEHÅLLA.
Se till att jalla jalla nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback