life will smile for you

lördag så underbaaaart! Ska ner på stan senare med jay och elin, mysfika. Jag ska börja planera vad jag ska beställa för något, får alltid beslutsångest. Men jag är lite sugen på en latté, och så skulle jag vilja dela på en onyttig kladdkada, smarrans! :d
Igår fick jag äntligen träffa victoria också, det var supermysigt måste jag säga! Hade mycket att ta igen, fast dock tyckte jag vi åt ovanligt lite...... heheh

Har börjat äta mycket naturgodis nu igen, det får mig att tänka på min tid på ica esplanad, som helt enkelt var en hemsk tid... fast inte när snyggingen kim var där förstås!!

Jag tänkte här och nu skriva min lilla vill/måste ha lista:::
x parfym (vill ju inte lukta apa såhär i vårtider)
x skooor, (3 par ska jag ha)
x väska
x solglasögon
x jeans
x klänningar i massor....
x a-formad jacka
x shorts
x långt hår, heheh

får se om mina önskningar går i uppfyllelse... LER:)
Nu ska jag ringa johanta och se när jag borde vara ready to rumble.



kräm å kissss!

Kommentarer
Postat av: hildiss.

vilken kim då? haha :D puss!

2007-03-17 @ 20:42:09
Postat av: theresis

han kom från stockholm, han var nog 23+, flyttade om hyllor och dylikt! Men ögongodis ögongodis

2007-03-18 @ 13:26:16
Postat av: alexadnrasandgren

du luktar mumma i min nääsa, låvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback