red fingerprints on the white screen, bambam bambam!

Här tänkte jag skriva en rolig dialog mellan mig och alexandra, som hände igår. Men, vi kommer inte ihåg vad det var- typiskt eller whhaatt! hehe..
Jag sitter på skolan. Hade sångelektion för första gången med en icke-förkyld stämma. Skööönt.. Har även slutat nu, men väntar på att mamsen ska sluta, 4 rättare sagt. Drygt, men vad gör man inte för att få skjuts?

Well oh well.. How will this cookie crumble? hehehehe

Jag sitter med alexandra vid min vänstra sida nu, hon är ju så söt att jag får hål i benstommen! Hoppas hon inte lämnar mig.. Fast hon behöver mig, mohha, bara för att jag är så skillad på photoshop. (jag är inte lika snygg i verkligheten)
Nu fortsätter surfingen. Kvällen rätar ut frågetecknen. Alexandra, stort hälsning till dig. (Och psst, släng iväg ett mess till mig ikväll).
 
Avslutar med en bild från arkivet...
min wow;e. zuper_zelda på lunar

zelda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback