SUNdayyy!

Är: en hejare på att vara envis
Ger intryck av att vara: mesig
Mår: som jag ska
Ska: äta kinamat senare
Har: skedat med alexandra inatt
Bör: ta tag i gäddhänget
Kan: allt jag lärt mig
Har: kanske för lite att göra
Vill ha: körkort och ett jobb
Skulle vilja: att prinsen sov över
Tycker om att: titta på folk
Drömmer om: män i kilt
Längtar till: sommaren
Fasar inför: påskgodis
Har ett brinnande intresse för: glasögon och handkräm
Bryr mig om: vad andra tänker
Trivs med: dig själv
Känner obehag inför: att lura mamma
Planerar att: gå upp 10 kg
Bor: helst inte i sundsvall
Skulle vilja bo: i seth's brallor
Klär mig gärna i: lack och glasögon
Dricker gärna: inget som bubblar i näsan
Äter helst: godis
Tränar: för sällan
Tittar ofta på: folk
Lyssnar ofta på: mamma och alexandra
Stolt över: min framtid
Styrka: humorn

Svaghet: humorn


Beundrar: kvinnor med skägg

Rädd för: att bli bortrövad av dvärgar i kotsym
Längtar efter: sommaren
Ovana: prata snabbt och lågt
Lördagskvällar: blir vad man gör det till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback