80-talisten

De e ju jag det! På håret, men ändå;) Och idag, är det exakt 1 månad och 1 vecka tills, da-da-dam MIN FÖDELSEDAG!! Vilket hejdundrandes firande jag ska se till att ha då, eller försöka åtminstone. Inget kan ju gå fel på en lördag.


image129

Mmh! Och nu här under fick dagens sällskap synas också:)

        


Nu är jag med alexandra, hon sitter vid min stationära dator, medan jag sitter vid den liksom flyttbara som man kan springa runt med i hela huset om man skulle ha massa ärenden. Men jag sitteri sängen, en halvmeter ifrån tjejen min. Hon snor musik från mig, men jag förstår henne. Jag har ju allt man kan önska sig! Hon sjunger också lite, det låter bättre än vad vissa på höglundas vårshow gjorde. HeheheHehEHehEH!

Like fläng, lika bäng, hahah vad lyssnar hon på! Baka å baka en kaka!
Jonna, jag bokar en fika med dig till veckan. Ska vi säga så?

Kyssen dåååååå

Kommentarer
Postat av: carran

åååh du har min jacka på dig!!-hehe- ;)-vill ha-

2007-05-31 @ 23:44:31
Postat av: Jonna

Jamen det ska nog gå aldeles utmärkt ska du se! Nästa vecka får jag ju börja äta igen liksom ;) skojas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback