aha aha

Igår på NkA såg vi en film, "En obekväm sanning", Den var jääättebra tyckte jag. Visst så var det ju mer som en fakta-film, men den var toppen! handlade om växthuseffekten och global warming. Man kände sig som en dålig människa, så idag försökte jag tänka på att släcka lampan efter mig;) Tog även prommis ner till stan, duktigt tyckte carro!

Satt och kollade på gif - bp idag med carro. Dom förlorade, men hoffe spelade ju bra åtminstone. (det var ju trots allt därför vi satt där i kylan). Igår var vi okcså ut i kylan, helsike vad kallt om fossingarna alltså. Men efter cirkus en timme så gav vi upp, och åkte hem till mig. Carro fick då smaka på det som alla pratar om; min kladdkaka!

Sitter i köket, känner pommes lukten. Smarrr! Ska bli grillat till det också, what a feeling. Hehe.. Får se om jag ska sitta hemma med mina päroninen, eller åka till carro och hoffe (om dom vill ha mig där;) Beror ju lite på om jag orkar ta bussen hem också iofs.

Signed off

Kommentarer
Postat av: anna

h¨ller med dig där om "en obekväm sanning"! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback