emotional

Sitter och tittar på sista avsnittet säsong3 OC. Sorgligt är vad det är! Plus att jag kände hur gärna jag vill ta studenten, men usch 2 år kvar.. Huuuur jobbigt som helst. Men det kanske är värt det i längden, jag har ju åtminstone något att sukta efter, ya.

Måste plugga med alexandra sen, hur nu det kommer att gå. Sen är det snart helg, hoppas goran är sjuk imorgon ockå så man få helg tidigare! På kvällen ska jag vara med carro. Sen är resten av helgen oplananerad.
 
Ful hon är...... ;)

lindamaräng' säger:
thereeese =D du har ju allt! ( t.o.m charmen )

då måste du ha candyman? =D chirstina?=D

"- No fense
- None taken biatch"



Men nu ska marissa snart dö, så jag ska titta klart.
puuuussss/ lady t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback