en tjejkväll senare

Idag har jag jobbat och slitit i sju hela timmar. Det gick ohyggligt bra, och jag har tjänat ruunt 600:- åtminstone. Och då ska jag ju faktiskt jobba imorgon också, och tjäna runt lika mycket till tänkte jag! Det är ju en lördag till och med, så man borde ju få tillägg? VI får se, jag är glad ändå.

När jag kom hem så duschade jag och sen så bar det av till carro. Ätit middag och myst där hela kvällen, dom har pratat om sina karlar, och jag har suttit snällt och lyssnat. Ja som ni vet så har jag ju ingen karl att disskutera om! Därför helt enkelt. Å andra sidan var jag ju dyngtrött..

Nu ska jag lägga mig och sova med hjärtat mitt- som jag gör varje natt:)

b-e-a-utiful liar!


image117

Kommentarer
Postat av: viktoria

Du har 100% på lördagar efter 12.00, sen har du 100% hela söndagen. Om du ville veta:) 100%, alltså dubbelt så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback