färdigpoppade

Ska citera Caroline: "Det är som om du blivit en helt ny människa, skaffat jobb, börjat med körkortet och börjat se värsta bra ut och modeintresserad".
Börjat, ja man tackar, haha! Men jag sa till mitt försvar att jag kanske faktiskt börjar blomma upp till en riktig lady i mina bästa dagar!

Det där med jobbet ja, det är nog fixat. Var ju där och provjobbade igår, skrev ett kontrakt på att jag ska få timlön som en 18åring- mustigt. Sen sa han att han skulle ringa och jag hoppas han gör det nu också då.

Kvällen igår, den började verkligen bra hemma hos fransen, beställde hem kinamat som vi satt och knaprade på och snackade om livets frågor. Det var toppen! Sen när vii begav oss till en förfest (trodde vi), så visade det sig att det var hur mycket folk som helst. Och vi blev ju inte så lyckliga, vi som kände oss som hookers :-O Haha, men sen fick vi guidning till en lägenhet i huset bredvid istället. Men det var ju inte heller nått att ropa hej för! Resten av kvällen vill jag inte ens skriva. Och inte undra på att jag inte gillar att dra ut, när man bara blir bestulen, andra gången nu........

Men- Caroline, Victoria och Nathalie.. Ni var min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback