fråga stollen

Is it a bird? Is it a plane? No it's looser-man!

Nu sitter jag i sängen och kollar på tv, fråga olle just nu faktiskt. Men jag måste zappa över lite till tv3, det är nått sex and the city-bakom kulisserna typ. Great! Skolan idag gick smidigt, fast måste säga att naturlärarna vi har är lama och fan å vad less jag kan bli.

Imorgon är det nationella, det ska jag fixa, lätt..... :) Sen ska jag hem till min hund, sen ska jag ner på stan igen täntke jag. Måste leta en ny kofta eftersom nån liten hoe tog min!! Ska lägga undan ett par skor som mamma får betala, nicee. Fast i och för sig så kommer hon ju få betala koftan också:-O

Nej nu pratar dom sexleksaksutbud på tvn, måste rusa! K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback