good chat!

¡Hola!

Jag och Jossa pratade idag om att man ibland pratar i dubbelmoral, för att det låter liksom mäktigare. Typ om man säger "vad äckligt gott" eller "taskigt varmt". Jag vet inte, det kanske bara är vi? Haha. Vi hade det åtminstone väldigt kul när vi höll på, bicthten (rättstavat) och jag:)
Det finns ju en viss annan personas som gärna ger intryck av dubbelmoral, vilket varken är mäktitg, coolt eller förstående. Jag har i alla fall ångrat mig, lite.. Jag kan varken säga bu eller bä- så att säga. Ge allt sin tid likssooom.

Håkkken från jobbet ringde idag, så jag ska jobba imorgon. Det verkar verkligen som att jag är i fullgång numera! Måste också åka till alex efter det och skriva en rapport. Har fotbollstunering på dagen på skolan + naturprov som jag ska plugga till snaaart.. Men på torsdag är det lugna gatan än så länge, så pass på att boka tid!

Jag var på körskolan idag, jösses. För det första finns det en kille i "gruppen" som tror han är bror duktig, men i själva verket är han morfar trög. Sen så fanns det en äldre man och kvinna där, varav fruntimret försökte skoja till varenda möjliga ting- som hon såklart misslyckades med. Läraren tyckte också att hon misslyckades. På tal om han, jag fick se hans motbjudane födelsemärke nere på ryggslutet när han skulle byta däck, iuu. Han som förövrigt är väldigt trevlig, haha.


Jag och fonden är bundisar......
image112

Glöm nu inte.. Allt gott kommer tillbakaaa!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt nöt! Se där en kommentar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback