göran varfööör

är du sjuk?!
Nog för att jag riktigt hatar gehörs- musiklära, men att vara totalt rastlös från 8,45 till kl1 är ju nästan värre! Tänkte åka hem, men kom på att carro slutade tidigt så hon ville nog kanske ses då. Men hon kunde inte, och då var det försent att ta mig hem kände jag. Om en timme ska jag sjunga lite blues sen har jag slutat. Och då ska jag vara rastlös till kl4 igen....... Körskolan. Sen ska jag väl hem och sova, för det gör jag ju nästan redan!
(Jag som tänkte skolka idag från gemu men ångrade mig i sista stund, vad dumt av mig- verkligen!)

Kan ju nämna att mogen som jag är, huh, så blev jag 23 år i sinnet på det där testet alla gör.

GIVE ME SOME COMPANY, eller åtminstone en treo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback