grattis lille mor

image122
en liten jag och en yngre kvinna till mamma


:) jag älskar ju min mamma såå mycket! Så nu snart, ska jag på något vis unna mig tid för henne. Jag är ju bra söt, på många sätt och vis!
På tal om söt, så tycker jag att min mormor och morfar är alldels för snäll med mig ibland. Fast visst, lite snällare kan dom vara. Tyyyp, bjuppa mig på en jorden-runt-kryssning?!

Jag tycker om en person, väldigt mycket. Det är en ny kärlek faktiskt.. Lasse Lindh och hans texter. Tack för att ni bringar lycak och passion till mitt annars kärlekslösa liv!  "VA?" kanske ni tänkte nu, och visst är det sant det jag säger. Bam-ba-bam kärlekslöst!

Imorgon har jag en fullspäckad dag(men ingen skola), och jag hoppas att allt går som planerat!

Varför gå ut och äta när det finns stek hemma?
(och det är ju jag som är steken)
Playerthing, let it go. Kom igeeen!

Kommentarer
Postat av: emelie k a

åh va söt du var!

2007-05-28 @ 17:35:57
Postat av: hildaaH.

lasse lindh! <3 mmm

2007-05-28 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback