I bet it sucks!

hey eyeyey!
Och så ramlade jag hit igen. Guess I'm trying to clear some mental space. Men vad ska jag då knappa ner?

Jag sitter just nu och jämför vad jag har ätit idag och på vad barnen i afrika har ätit. Jag har ätit 2 goda mackor, 1 bulle, 1 kaka, 2 tårtbitar, 1 hamburgare, 1 kladdkaka. Det har barnen i afrika nog........ inte gjort. Nu blev jag nästan deppig här för att jag ätit så mycket, och inte gått opp ett endaste kilo- än! (förlåt sebbe att jag inte höll vad jag lovade)

image111
sexiga revben


AH..... jag är nog inte ensam om att avsky nya glocalnet reklamen "inte lågt, att stjäla godis, inte lågt.."- ge upp!

Min kära lilla hamposs har åkt till españa idag. Och det kom ju jag på, när det var försent. höhö, men han kommer ju hem om en vecka, och jag hoppas att han hälsar grukan från mig och pussar herpes-flickan på handen:)

Jag älskar min vän. Jag är glad när hon är glad, och jag är ledsen när hon är det. Så allt det bästa till dig min vän.

Annars så har man ju dilemman över allt och ingenting. Enligt mitt horoskop i VR så ska jag ha fem av fem i kärlek de här två veckorna. Får se vem prinsen blir.
I can't get it back, but I don't want it back,
I realize that, he don't know how to act,
I settle down and see what I get,
Thought it was my time but I guess not yet

C'MON- LET'S BE ALONE TOGETHER!
farwell! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback