Ibland så

undrar man ju verkligen! Men det ser ju ut som att det inte kommer att gå framåt med det här, det verkar ju vara samma skit som förra gången? This was really the last time- som jag sa.

Get you on my level, do you think that you can handle it?

Jag är ledig idag, vilket var väl behövt för min trötta hjärna! Inte nog med att jag i tisdags höll på att somna, så igår tappade jag räkningen på mina gäspningar. Ovanligt många alltså.. det kan aldrig båda gott=P Men idag ska jag åka ner en vända på stan tänkte jag, seeen kanske jag ska ta och ta en prommis i det wonderbara sommarvädret:) Måste ju också sätta igång med klänningen jag ska försöka sy, det ska bli en utmaning utöver det vanliga!

Back when I was young, I remember when, we used to play, fool around. Now it's all gone. Mum and dad say "don't be home too late". Oh Lord, I wish I was a kid again.

Den går på tvn nu,den är ju bra skööön;))
Nu ska jag se till att få myror i brallan, och röra på mig. Kiss and I'm out!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag MÅSTE få veta vad det är för låt. Kommer ej ihåg vilka/vem det är som gjort den!

supertacksam för svar!
Mvh Johan

Denna alltså
Back when I was young, I remember when, we used to play, fool around. Now it's all gone. Mum and dad say "don't be home too late". Oh Lord, I wish I was a kid again.

2008-03-14 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback