ingen rubriiik

JAG ÄR

ganska känd med ett schysst iq


JAG SOVER

oftast i en torr säng


JAG BLIR GLAD NÄR

jag lever


VEM KRAMADE DU SENAST?

alexandra


VAD SA DU SENAST?

om du inte slutar häller jag mjölken på dig


GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN

gröna


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?

en axel att luta sig mot


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU

min lön


VAD HAR DU NU

för lite att göra


HAR DU SNYGGA SKOR?

have no fear


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG

10,30


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE

hufj heej..


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT

lite besviket men ja


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT

inte vad jag märkt


VAD SÅG DU SENAST PÅ TV

grey's


KAN DU SPELA FOTBOLL?

vad kan jag inte?


SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL

alexandra


SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV

får aldrig sms


SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA

pappa- sorgligt nog


SENASTE PERSONEN DU KYSSTE

det är min lilla ensak, och hans ^o)


SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT
alexandra, som försökte komma upp på min nivå


SENASTE MAT DU ÅT

pommes fritt


SENASTE FILMEN DU SÅG

An inconvinient truth


SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ

Laleh - call on me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback