jag och victoria

image119
i sommrasss


Idag är det 1 månad kvar tills susanna ställer till med festligheter, och 1 dag efter det är det viktorias tur- jippie!

Jag väcktes imorse av min boss Håkan.. Han ringde och jag ska nu jobba i helgen, jobbigt men bra. Jag somnade i natt runt halv 3, efter att jag sett på sista avsnittet av oc igen! Jag fick fransk översättning på köpet, så efter att ha sett det där avsnittet några gånger så kommer jag har lärt mig franska också, bra va? Då ska jag konkurera ut Jonna, eller Jauqline kanske?

Ikväll ska jag vara barnvakt åt mina kusiner, jag gruvar mig till viss del, för dom kommer ju bara vilja att jag ska bygga legohus eller kriga eller nått sånt. Det är inte min grej! Jag är bara till för att se söt ut och nypa dom i kinden.....

Nej nu ska jag försöka klura ut hur jag ska sy lite saker, sen äta pasta:)
puusss-inuss


Snäll som jag är så skickar jag med en lista, helt gratis!

1. Your name:

Therese

2. YOUR GANGSTA NAME: (first 3 letters of real name plus izzle.)

Theizzle -wow vad gangsta det lät då

3. YOUR DETECTIVE NAME: (fav color and fav animal)

purple puppie (hahaaa)

4. YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, and current street name)

margareta jaktstig-en

5. YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first name, first 3 letters of mom's maiden name)

andthani

6. YOUR SUPERHERO NAME: (2nd favorite color, favorite drink).

black water

7. YOUR IRAQI NAME: (2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your moms maiden name, 3rd letter of you dads middle name, 1st letter of a siblings first name, last letter of your moms middle name)

Hdanljd -säkert ett jättevanligt namn i irak

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME: (mothers middle name)

ingrid

9. YOUR GOTH NAME: (black, and the name of one your pets)

black morris


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är ju listhittaren 4 sure!!111ettett


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback