lista efter alex begäran

Ditt namn: tyrese
Längd: 162,5 (!)
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: Behöver jag ens säga det?
Vem vet mest om dig: Förutom mig själv så är det nog Peter på Leasy
Vad vill du ha just nu: Ett långt och skönt........ bad!
Vilka sjukdomar har du: Inga synliga hoppas jag
Fobier: stora starka män
Känner du en snygg kille: Ja, men bara en
Har du körkort: Nej, men jag har taxi
Åsikt om jultomten: Hoe hoe
Vill du gifta dig: Om min make vill det så
Tycker du att du är attraktiv: Tycker inte ni?
Din hårfärg och frisyr: 2 bad 2 tell just nu

Har du glasögon: Ja, och då inte bara solglarrar
Hur ser din plånbok ut: Svart och fet (med kvitton....)
Favorittv-program: OC, dh och greys
Vad köpte du senast: En topp som brast

Senast kramat: Nån av tjejerna igår
Vem sov du hos senast: A man!

Kroppsform: Militärisk
Kall favoritdricka: Vatten
Varm favoritdricka: Vatten med smak
Säger ofta: lite för mycket
Saknar du någon: Ibland så kanske!
Du fikade senast: Förra veckan
Senast sedda film: Shooter

Hur känner du dig nu: Ofräsch, sötsugen och trött
Kan du laga mat: NEJ
Vad pluggar du: Musik
Vad tycker du om fötter: Snyskigt
Är du smart: Säger bara MENSA
Är du aktiv i skolan: Sen estet så nej
När och varför grät du senast: Ett tag sen för att det var nödvändigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback