listigt

Namn: theresus
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: var med hampus!
Hur många hamstrar har du haft: ingen, men elin hade en
Kan du gå ner i spagat: jovars
Vad ska du göra i kväll: äte middag hos carro med girlsen
Vad ska du göra i morgon: jobba åtminstone
Senaste inköp: nagellack
Senaste film: hannibal raising- nått
Vad har du i ditt fönster: telefon
Tycker du om att cykla: lite.. men elsa gör, hon är ju jämt ute och cyklar;)
Vem sov du över hos senast: jag sover nästan aldrig borta
Vem sov över hos dig senast: alexandra mysjäntegozan
Vem kysste du senast: inte var det jude law iaf

Vad ska du göra nu: makeuppa mig
Vad ska du göra sen: åka till frans
Vem träffade du sist: Sofia och Ullrika på jobbeeh
Vem skulle du vilja träffa nu: johanna faktiskt
Sjunger du i duschen: all the time
Vem ringde du senast: fransen
Vem ringde dig senast: hampus
Hur länge sov du inatt: 6 h på ett cirkus
När ska du gå och lägga dig ikväll: när jag borde
Vad gjorde du för tre timmar sen: servade kunder
Vad skulle du vilja göra nu: snacka me'rej

Vänner du kan prata om allt med? Jay och Carro
Person du kan lita på till 100%? Jay
Har du badat i år? J-a, fast inte utomhus
Tidsfördriv? Prata med mig själv och filosofera
Vad heter du just nu på msn: theresya - no more no more
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? carro som jag sa, om när jag ska våldgästa
Hur många syskon: 1 stycke syster på
Kär i någon just nu? i min lön som jag får typ om en månad.....
Varför? för att den bör vara fetare än mig
Känner du någon som heter likadant som dig? inte dirr.. men jag vet om
Favoritsläkting? när jag var liten var det alltid patrik och niklas. Nu vågar jag inte välja!
Morgontrött? inte när jag väl kommit upp ur sängen

När är du född?: 7 juli 1989
Var bor du?: sundsvall, i urskogen
Var vill du bo?: i pipinos hemstad
Nuvarande hårfärg?: ljushuvad
Riktiga hårfärg?: rätt lushuvad
Ögonfärg?:  grön
Vad läser du för bok nu?: jag läser bara vägskyltar nu
Humör just nu?: trött och hungrig
Vad har du för parfym idag?: ingen faktiskt, vem ska lukta på mig på jobbet...
Vill du ha barn?: ja
Vad ska dom heta? alvin och sen vet jag inte
Hur stort är ditt rum?: lagomt nog för mina höfter
Har du tv/dator i ditt rum?: ja
Hur många converse allstarskor äger du?: inga. men vill ha ett par vita
Brukar du vara osminkad i skolan?: nej,det tycker jag inte att jag borde vara, heheeh!
Skostorlek : 37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback