listor

gör inte livet bättre, men det fyller ut. Plus att jag måste leva upp till listhittaren 4 sure!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag?
Såg dig gråta: Mamsen
Fick dig att gråta: En möbel
Du delade en drink med: För längesen för att minnas
Du gick på bio med: Carro, victoria,sebbe och hoffe
Du gick på stan med: Alexandra
Skällde på dig: Ingen skäller väl på lilla mig..

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha, ne?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Det där låter lite som deja-vu
Hånglat med en kändis: Någon förklädd då kanske!

EXTRA STUFF:

Dricker du: Ja,men inte allt
Vad är du mest rädd för: Att somna och vakna 50 år senare!!
Vilka kläder sover du i: Sängkläder
Vart vill du gifta dig: Frågan är väl om jag har någon att gifta mig med
Vem hatar du verkligen: Hoppas hon veeeet
Varit kär: Ja
Kör du bil: Mm, men bara med en grön-vit skylt bakpå
Har du ett jobb: Första gången jag svara JA på den frågan:D
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast så
Är du ett hälsofreak: Ser det ut som det eller!?

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Nej, jag tar det jag vill ha
Är du ensam nu: Jag och lasse l
Låtar som fastnar i ditt huvud: Senaste- girl, put your records on lalalaa
Vill du gifta dig: Indeed
Vill du ha barn: una chica y un chico (imponerad av spanskan?)

FAVORIT:
Månad: JULIiii
Sten: En grå

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Få se, 48h är 2 dygn, hm.. Nee
Köpt någonting: Ett päron!
Sjungit: Mer än en gång
Sagt "Jag Älskar Dig": Man måste förtjäna det
Träffat någon ny person: Killen bredvid på bussen?
Saknat någon: Aah, kanske liiite rå
Kramat någon: Ja, min mama
kysst någon: Men neeeeej


SENASTE:

Låt du hörde: Fem enkla saker
Film du såg: Fortfarande Hannibal rising
Mat du åt: någon w-o-k
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig i mitt liv


FÖRSTA:

första bästa kompis: give it up for, ms Johanna Backluuund
första jobb: Helt på riktigt, det jag har nu
första onlinenick: miss_supersweet (sicken tuffing)
första inhandlade skiva: Säkert en absolute music eller spice giiirls
första förälskelse: nån kille i klassen- det var ju kärlek då!
första begravning: 2005
första piercing/tatuering: piercing i öronen
första kreditkort: Jag har ju inget
första riktiga kärlek: Var väl mr, Jk
första fiende: Grr, vissa ligger i hatgropen- på riktigt
första stora resa: Rhodos, Grekland



Kommentarer
Postat av: Henks

Bra musiksmak... Lasse Lindh :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback